59
59
 ledige stillinger på Socialraadgiverjob
272
272
 ledige stillinger i profiljob netværket
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Kommune Kujalleq

Kommune Kujalleq

|
Qaqortoq
|
Indrykket 09-03-2018

Socialrådgiver til handicapområdet i Kommune Kujalleq

Kommune Kujalleq søger 1 dygtig og engageret Socialrådgiver til ny oprettet handicapafdeling med tiltrædelse pr. 1. April 2018 eller efter nærmere aftale. Stillingen ligger centralt placeret i Qa-qortoq.

Ansøgningsfrist: 28. marts 2018Sted/Afd:QaqortoqTiltrædelsesdato:1. april 2018Løn:I henhold til gældende overenskomst

Kommune Kujalleq står over for store forandringer, vi ønsker at fokusere på kvaliteten og fagligheden af sagsbehandlingen, og har derfor behov for erfaren Socialrådgiver, der brænder for at løfte området. Forvaltningen skal sikre at sagsbehandlingen af borgere med vidtgående handicap ske i henhold til gældende handicaplovgivning og på baggrund af en konkret vurdering af den enkelte.

Vi forventer at du: 

  • Har en uddannelsesbaggrund som Bachelor Socialrådgiver Socialrådgiver - Socialformidler
  • Har erfaring med helhedsorienteret sagsbehandling på handicapområdet, dog ikke afgørende
  • Har gode samarbejdsevne og kan arbejde tværfagligt intern - ekstern
  • Har erfaringer med administrative opgaver og økonomi
  • Har gode kommunikative og formidlingskundskaber til borgere der tager udgangspunkt i mestring af eget liv

 

Stillingens indhold er blandt andet:

  • Sikre sagsbehandling på handicapområdet efter gældende regler
  • Udarbejdelse af handleplaner
  • At følge op på, at den tildelte støtte tilpasses efter borgerens aktuelle behov
  • Medskabe og aktiv deltagelse for god samarbejde og udvikling i afdelingen

 

Socialforvaltningen tilbyder blandt andet:

Handicapområdet adskilles fra pensionsområdet og er under udvikling, hvorfor rette ansøger har mulighed for indflydelse - ansvar og udvikling, hvor man i særdeleshed kan være med til at præge og forme, og dette ske i tæt samarbejde med nærmeste overordnede og gode kollegaer på området. Arbejdstiden er 40 timer om ugen. Hvor der er behov for tilkalde socialvagt ordning kan forventes tilkobles ordningen.

Børneattest:

Denne stilling er omfattet af lov om pligt til at indhente børneattest. I henhold til loven kan ansættelse ført begynde, når kommune har indhentet børneattest. Børne attesten vil indgå i kommunens vurdering af hvem der skal ansættes stillingen.

Løn og ansættelsesvilkår, sker i henhold til den på tiltrædelsestidspunkt gældende aftale om klassificering af visse tjenestemandslignende stillinger inden for Grønlands Selvstyre og i kommunerne.

Der stilles personale bolig til rådighed, hvortil der betales husleje m.m. efter gældende regler. Ligesom der ydes fri tiltrædelsesrejse og bohaveflytning og eftermindst 3 års ansættelse fratrædelse og bohaveflytning ifølge gældende regler.

Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes ved henvendelse til kt. ledende socialrådgiver Nauja Ottossen Knudsen  mail: nokn@kujalleq.gl.

Du kan endvidere læse mere om kommunen på vores hjemmeside www.kujalleq.gl

Ansøgninger skal være Kommune Kujalleq i hænde seneste 28 Marts 2018 kl.12:00

Ansøgning eksamensbeviser, udtalelser m.v. fremsendes til:

Ansøgning sendes til:

Kommune Kujalleq

HR-afdeling

Postboks 514

3920 Qaqortoq

job@kujalleq.gl

Med fokus på højere folkesundhed har Kommune Kujalleq indført røgfri arbejdstid på samtlige Kommunale arbejdspladser. Dette med virkning fra 1. januar 2018. Yderligere oplysninger kan indhentes ved HR - afdelingen

Kontakt

Kommune Kujalleq

Postboks 541
3920
Qaqortoq
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
09-03-2018
Udløber:
28-03-2018
Kviknummer:
LJA-57484464
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Socialrådgivning
Beliggenhed
Beregn rute-/rejseplan
Lignende job
Aktiv Weekend
Silkeborg, Midtjylland
Frist:
18-06-2018
Hjørring Kommune
Hjørring, Nordjylland
Frist:
01-07-2018